• Wpisów:915
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 16:00
  • Licznik odwiedzin:30 588 / 1626 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Siemka dziś nie będzie dużo wpisów jak mówiłam bo niestety nie jestem w nastroju bo telefon mi się zmoczył i nie działa niby włożyłam go do ryżu ale nwm czy pomoże narazeie nie jest ok więc ... hmm no ale dość o moich problemach macie tu takie zdjątka








później jeszcze coś dodam

Chcecie TWITCAM?
Mam zmieńć wygląd bloga?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Ok więc mam dla was takie zabawy możliwe że już kiedyś były hihi no ale co tam





Ok pamiętajcie o moim pytaniu

Chcecie TWITCAM?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
hej pewnie zauważyliście że mnie nie było od grudnia :c Przepraszam ale nie miałam o czym pisać I na dodatek jeszcze egzaminy ale mam dobrą informacje wracam i co jakiś czas będą dodawane wpisy a po 1 kwietnia to już w goóle Mam nadzieje że się cieszycie I dziękuje wam za 18 156 odwiedzin lovki <3333

Przez ten czas co mnie nie było ... trzeba to nadrobić a że jutro nie mam lekcji to dziś troche dodam i postaram się jutro może zrobie TWITCAM nwm napiszcie czy chcecie czy nie Mam nadzieje że ktoś tu jeszcze wchodzi



A na początek już niedługo a w violettcie pojawi się oczekiwana długo Justyna Bojczuk Macie takie krótkie widełko



Książka tini już gotowa i dostępna w sklepach empik za 32, 99zł Kupujecie? Ja raczej nie
http://www.empik.com/po-prostu-tini-stoessel-martina-autobiografia-stoessel-alejandro,p1103323634,ksiazka-p?gclid=CjwKEAjw56moBRD8_4-AgoOqhV4SJADWWVCcWohs4KkXLeojkFoX_8-dmp-GuKZv4qlowFsg-KUlsBoCYq_w_wcB

linczek powyżej jeśli chcecie zobaczyć

plus nowe zdjęcie tini




To tyle na razie mam nadzieje że cieszycie się z mojego powrotu i że będziecie tu wpadać

Pamiętajcie żeby napisać czy chcecie twitcam Bajo <3
 

 
Hej zapraszam was na twitcam
Data 31 grudnia 2014
Godzina 16 lub 17
Powod prawdopoodbnie przyjada do nas goscie ktorych tak srednio no bo sie z nimi nie dogaduje jakos wiec pojde do pokoju i zrobię paticam
Pisze z tab wiec nie dodam Zdjęcia ale dobra mam nadzieje ze się. Chociaż trochę ciwszycie



Dziękuję za podad 15 700 odwiedzin

A jak wam się podoba violetta 3?

Paaaaa
 

 
hej violetta live Polska ŁÓDŹ haha moje miasto <33 atlas arena 29 marca wkońcu coś się w moim mieście dzieje idziecie?ja mam nadzieje że pójde ale nie wiem może się spotkamy Bilety na to wyjątkowe wydarzenie pojawią się w sprzedaży już 28 listopada 2014 r., o godz. 100 na www.livenation.pl i www.ticketmaster.pl. Będą kosztować od 129 zł do 1 799 zł (pakiet Gold z Meet'n'Greet czyli możliwością osobistego spotkania z aktorami z Violetty). tylko troche drogo:c zbankrutuje Napewno nie zapłace 1 799 zł no chyba żart i tak 129 zł to dużo :> Przepraszam że mnie nie było ale tak jakoś wyszło wiecie 6 klasa egzaminy itp masakra paapaaa **
 

 
Hej coś mi się ostatnio dzieje z pingerem bo mi się zdjęcia nie chcą dodawać ale mam dla was zabawy a więc tak jak wiecie violetta 3 już się zaczęła i jak wam się podobają odcinki?mi bardzo


ok a więc cóż to za osoby?







poźniej postaram się coś dodać i informacje jakieś zmieny na blogu i to tyle papatki **
  • awatar Gość: Ostatni to Gej :v
  • awatar Gość: U mnie też się zdjęcia nie chcą dodawać. Nie jesteś jedyna. Milton Matias Alex
  • awatar Disney Mundo: Milton,Mati,Clement :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
hej już w ten poniedziałek czyli 10 listopada 2014 r. zaczyna się 3 sezon violetty cieszycie się? ja bardzo


Nowi i już te które znamy osoby będą się świetnie bawili w studio nowie piosenki, przyjaźnie i oczywiście miłoście

o160 tylko w disney channel od 10 listopada Oglądajcie!!!
 

 
Hej chciałabym wam opisać film WIĘZIEŃ LABIRUNTY była we wtorek w kinie z klasą i był poprostu cudowny dawno nie oglądałam tak dobrego filmu :

Ludzie są uwięzieni w labiryncie 3 lata w tym labiryncie są bóldożercy czyli moim zdaniem mechaniczne giga pająki Pewnego razu wielkim pudłem które przyjeżdża raz na miesiąc przyjechał chłopak o imieniu Tomas (mówi wam to coś? ^^) On nic nie pamięta i jest taki ciekawski że chce wejść do labiryntu . Labirynt otwiera się rano a zamyka wieczorek podczas nocy ścieżki labiryntu się zmieniają awiadowcy w dzień wchodzą do labiryntu w poszukiwaniu wyjścia lecz jeden z nich zostaje ukonszony przez bóldożerca i z drugim zwiadowcom idzie przywódca tych ludzi który był pierwszy w tym labiryncie przez mieciąc sam ściany labiryntu powoli się zamykają ale okazuje się że przywódca soztał ukąszony tomas wbiega przeciskując się przez ściany i zostają uwięzieni w nim on jest pierwszym człowiekiem który zabił bóldorzerca i uratował przywódce pomimo iż został ukonszony trzy dni później pudło przyjeżdża z dziewczyną które trzymała w ręce kartke "ona jest ostatnia" oznaczało to że już nikt nie przyjedzie pewnego razu ściany labirunty są zaburzone i nie zamykają się na noc co doprowadza do tego że bóldożercy weszli na ich polane zgineło kilku ludzi dziewczyna miała w kieszeni 2x antidotum na ukonszenie tomas wbija sobie szpon bóldożerca i wszczepiają mu antidotum po którym odzyskał pamięć i przypomniał sobie że to on i ta dziewczyna mieli coś związanego z tym labiryntem dochodzom do wyjścia ale okazuje się że ludzie wygineli ponieważ słońce rozpaliło ich a potem była choroba mózgów i wtedy wchodzi wredny chłopak z pistoletem i zabija najmłodszego chłopca :c natomiast ten zwiadowca rzuca włucznią w niego i on umiera i ten chłopiec na sam koniec pada tekst od pani z laboratorium

"Pierwsza faza testu zakończona czas rozpocząć faze drugą " i ekran zgasł będzie jeszcze 2 i 3 część

FILM daje mu 1000% jest genialny polecam
 

 
hej stęsknił się ktoś? pewnie nie zrezygnowałam z nowego bloga bo nik tam nie wchodził :c i to mi uświadomiło że to jest mój jedyny blog a i mam równe 500 DNI jej jestem już z wami tyle dni później dodam wam recezje z filmu Narazie to na tyle bo musze odrabiać lekcje a na dodatek mam klasówke z historii i kartkówke z matmy więc paapaaa
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
hej pamiętacie mnie jeszcze? wiem nie było mnie długo ale zrozumcie jestem w 6 klasie jest pażdziernik a nas już do egzaminów szykują i naprawde nie jest mi łatwo nawet nie mam już weny do pisania bloga o violetta 3 nie będę pisać bo nie chce wiedzieć zbyt dużo więc sama nie patrze na inne blogi mam nawet taki pomysł że założe nowego bloga ale bardziej o sobie a tu spowrotem wróce jak zacznie się 3 sezon mam nadzieje że rozumiecie sama nie wierze w to co pisze ale to prawda bo to ostatni sezon violetty i nie chce mieć zbyt dużo informacji w 2 wiedziałam co się będzie działo prawie przez cały sezon więc ja tak nie chce jak załoze bloga o takich innych rzeczach to wam napisze ale musicie wiedzieć że nie mam o czym pisać i jest mi naprawde przykro więc papaaa
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 

hej

hej wiem że mnie często nie ma ale za dużo nauki historia, matma, polski i jeszcze więcej a do tego nie mam na kogo liczyć bo ... a zresztą nie będę się rozczulać w szkole siedzę do 13:30,14:30,15:20 a nawet do 16 ileś masakra a to 6 klasa za dużo dodatkowych lekcji :c nie zawieszam bloga bo nie chce dużo osób teraz zawiesza ale ja tak nie zamiezam zrobić tylko wpisy będą jakoś mniej no ale pomoc w wyglądzie nadal pomogę jeśli ktoś chce
 

 
hej przepraszam że mnie nie ma ale mam urwanie głowy jakieś komiksy mamy robić czy talizmany masakra a dodatkowych zajęć nie mam tylko w pon i piątki na dodatek w czwartem do 16 no po 16 bo sks
_________________________________________________________
jak wam się podoba wygląd? mi się podoba taki jasny na ponure dni idealny szczególnie że ostatnio w deszcz a nawet i w burze wracam do domu -,- mam nadzieje że się podoba

nie mam informacji bo brak czasu jeszcze remont kuchni oszz ... więc papa
 

 

:*

hejka dziś sobota jej usuwam wykreślanke na prof bo co chwila dochodzą zdjęcia i bym chciała zmienić ale no nie więc no zaraz zmienię wygląd

_________________________________________________________
nowe zdjęcia





nasza kochana Cande szykuje się do kolejnej sesji moim zdaniem te 2 zdjęcia z tej sesji są piękne jeśli będzie ich więcej to je wstawie





ja lecę zmieniać wygląd
 

 
hey przepraszam że mnie nie było ale myślę że najwięcej wpisów będę dodawala w weekendy bo tak to nie mam zbyt czasu ale tak z innej beczki to mam dla was wspaniałą informacje



Lodovica comello ma już kilka piosenek w tym z dwiema ma teledysk ale pojawił się trzeci oprócz universo oraz otro dia mas jest jeszcze jeden teledysk :

I Only Want to Be With You

Piosenka jest moim zdaniem świetna tak jak teledysk myślę że jeśli ktoś jest smutny to niech posucha tej piosenki melodia jest wesoła jak i sam teledysk jest również bardzo wesoły mi osobiście się podoba






i jeszcze wykreślanka na profilowe
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

hey

hej och jutro do szkoły :c a mam dla was nowinke już dzisiaj był 1 odcinek 1 sezonu violetty na tvn 7 codziennie od pon.-pt. o 18 a jak tam wasz plan lekcji ? mój straszny -,- 6 lekcji polaka na 5 dni szkoły z czego we wtorki nie mamy kurde masakra :<
 

 
hej jutro rozpoczęcie roku szkolnego masakra !!!! Jeszcze nie zaczął się rok szkolny a ja już mam go dosyć jejku jejku sobie meliske na uspokojenie zapazyłam hahhaha.... nie no ja to taka dziwna jestem chyba 1 raz w życiu nie zrobiłam czegoś na ostatnią chwile już jestem gotowa na wtorek tylko włoze ksiązki i tyle
__________________________________________________

A jajajajaj kupiłam sobie nowe simsy sims 3 nie z tego świata zajefajne i tanio bo za 54.99 zł a gra jest świetna

tak na serio to nie mam nic takiego bo się troche stresuje przed szkołą więc paaa
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej chciałabym wam coś zapropoowac a więc tak chcę wam pomóc z wyglądem jeśli ktoś nie umie nie ma kodów czy tła czy avka to może pisac na priv wtedy tam pogadamy o tym jaki kolor jakie wszystko ja wam wtedy z tym pomoge jak tylko będę umiała kodów kilka znam swoich mam i takie jeszcze kilka innych tylko poprostu ich u sb nie używam bo mi nie pasują do wyglądu było by tgo za dużo więc czekam na wasze komentarze oraz wiadomości piszcie śmiało czy z czymś macie problem albo poprostu że chcielibyście coś do wyglądu Mam nadzieje że wam w ten sposób pomogę iże będziecie zadowoleni to jakim sposobem wam to podam będzie uzgodnione z wami jak wam wygodniej
(a tu taka kolorowanka którą ja popmalowałam i poprawiłam kontury )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hej
Na początku MASAKRA czemu nie komkacie? :c Smuteczek :<Licznik Mega ale komki? mam 1 do 3 komentarzy ostatnio :<Szkoda no ale oki

____________________________________________________

Wykreślanka : odpada Cami czyli 3 zostało 4 zdjęcia które odpada?to które wygra idzie na Profilowe
Gwiazdka oznacza że odpada



Vs:były 3 ws po 3 na jednym więc :

DZIEWCZNY REMIS



NO WIĘC CZEKAM NA KOMKI PAAA
 

 
hej 899 wpisów teraz z tym już 900 jeszcze 100 i będzie pełny 1000 super a teraz małe podsumowanko czyli wpisy licznik itd

WPISY,ŚREDNIO CO,OSTATNIO DODANY I LICZNIK


DZIĘKUJE WAM ! tyle odwiedzin aż mi się w głowie nie mieści a jak zaczęłam dodawac wpisy ostatnio to już tak podskoczyło że hoho dziękje lovciam <3

OBSERWACJE I ZNAJOMOŚCI

jej jeszcze tylko zaobserwuje mnie 15 osób i będzie 100 super

jesteście cudowni że tak odwiedzacie obserwjecie dodajecie do znajomych naprawde jesteście naj miło mi też że już nie dostaje jakiś obraźliwych komentarzy ani wiadomości i tylko kilka osób dodaje komentarz typu zapraszam od siebie a nie cała masa więc zawsze jeśli ktoś napisze taki komentarz to go usune żeby nie było
 

 
hej
dziś mam dla was zdjęcia oraz filmik raz na jakiś czas będą właśnie takie wpisy raczej nie codziennie i mam kilka informacji dotyczących tego co się będzie działo tutaj od września ponieważ zmiany mogą być sporawe
__________________________________________________
INFORMACJA
A więc tak jak wiecie lub nie mam 12 lat i ide teraz od września do 6 klasy więc jak 6 klasa to też egzaminy szóstoklasisty co jest związane z nauką znaczy wiem że mało dają te egzaminy ale ponieważ jestem uczennicą z czerwonym paskiem (4 i 5 klasa narazie) to głupio mi napisać na 10 pk naprzykład chciałabym mieć chociaż 28 lub 30 jeszcze najgorzej bo ten rocznik chodzi z nową podstawą programową i będziemy mieć inne testy no i nie będę może mogła dodawać za dużo wpisów więc no bloga raczej nie zawiesze tylko poprostu ile ze 2 3 dni nie będzie wpisu i tyle
__________________________________________________
FILMIK
Val dodała nowy filmik na instagrama
http://instagram.com/p/sF3PrzLRF2/
możemy na nim zobaczyk jak ktoś oblewa ją wodą z wiaderka zrobiło się to popularne szczególnie na fb kiedyś na facebooku było popularne że ktoś nagrywał filmik jak pije piwo na czas i nominuje znajomych a potem było że zdjęcia się wstawia jak się było małym natomiast teraz jest że trzeba się oblaś wodą że wylać ją na siebie co zrobiła val ale na insta i nominowała Lodo więc czekamy również na filmik Lodo <33

__________________________________________________
ZDJĘCIA
Lodo





Cande











tini

Okis to tyle narazie wpis wydaje mi się długi zapraszam do wpisów:
wykreślanka i vs
http://violettaaa12.pinger.pl/m/22420424
Rozdział 7
http://violettaaa12.pinger.pl/m/22404573
Filmowa pomoc
http://violettaaa12.pinger.pl/m/22411056

Paaaa
  • awatar un té quiero, un beso soñador ♥: Oj kochana, rozumiem Cię, też będę miała w tym roku testy - ale do gimnazjalne :s Ale jeśli dobrze się uczysz, to bez problemu dobrze napiszesz te całe testy, będę trzymała za Ciebie kciuki :* Ach ta nowa moda jest przezabawna, ja już czekam na filmik Lod i Rugga, oraz Jorge <Tini go nominowała> Xd Śliczne fotki :*
  • awatar Universo ♥ - Wszechświat !: Rozumiem Cię ! Ja tezsie do tego przygotowywałam! Teraz te próbne i w ogóle! Teraz isę trzeba bedzie uczyć!Skoro jestes wzorowa to właśnie wiem,ze chcesz to utrzymac aż do gimbazy! Tym bardziej,że teraz jeszcze będzie na tym angielski,bo idziecie tym nowszysm programem,ja szłam jeszcze tym straym! Była tylko matma i polski,a wy bedziecie miei wszystko! Dlatego wiem,co teraz bedziesz miała,chyabteż zaiweszam od września blogacza! :) Haha ! XDD Val..,ale sie oblewają te nasze fioletowe osóbki ! :D Super to wyszło XD No niezłe s to wiadro wylała XD no właśnie,pamietam jak sie wstawiało foty z dzieciństwaa :D Ja też czekam na Lodo! :D Śliczniutkie foocie, Wow ! XD Sporo ich masz ! :D Długii ,długii ! A jaki fajnyy!:D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
hej wróciłam z grila niedawno tak zimno było dziś i padało jakaś masakra chyba no poprostu sierpień a ja zamarzłam -,- okej ale mam następną częśc wykreślanki odpadło zdjęcie naty czyli 2 zostało 5zdjęć przypominam że to zdj co wygra idzie na profilowe były już wyglądy fiolet, czerwony i teraz granatowy chociaż podobny granatowy do fioletu więc a teraz się zobaczy jakie tło dobiore jak jest gwiazdka to znaczy że odpadło

wygrywa ..... w vs diecesca vs marcesca

i nowe większe vs
1 vs piosenek
2 vs postaci
3 zwykłe vs





to tyle papatki
  • awatar Universo ♥ - Wszechświat !: Jej no u mnie też było tak zimnoo! Jejku też zamarzłam! Haha XD człowiek sied ziwi sierpień,a zimnoo! :D Haha :D No to teraz moze odpada 3 Ser mejor ! <33 Ven y cantaa <33 Si es por amor < 33 Fran ! :D Diego <3 Leon !<3333 1 2 2
  • awatar Violetta.! Na zawsze w moim sercu.! <3: 1.odpada 3 czyli cande. 2.Ser mejor, Como quieres, Junto a ti 3.Violetta, Maxi, Leon 4.Cande i Tini, Tini i Mechi, Cande i Alba
  • awatar ❤Pamiętnik Ludmiły Ferro❤: Odpada 5 1... esto no puede terminar como quieres si es por amor 2... Obie♥ Maxi♥ Leon♥ 3... 1 1 2 Zapraszam do siebie ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
hej sprawa pilna bo w tv nic nie ma i nie mam co robić masakra pełno filmów się naoglądałam i nie mam teraz co oglądać jakieś propozycje? coś nie wiem bajka,katastroficzne, animacyjne, komedie byle nie horrory bo sama nie chce oglądać coś fajnego może być fantastyczny odrazu mówie że film "Harry Potter" wszystkie części oprócz insygni śmierci cz 2 oglądałam więc za kilka albo nawet kilka naście propozycji podawajcie + tyle ile dacie propozycji tyle dam wam komentarzy znaczy jeśli ktoś robi to dla komentarzy to więcej niż 10 góra 15 nie dostaną bo to już dużo żeby nie było mam nadzieje że mi pomożecie
  • awatar Universo ♥ - Wszechświat !: Jej ! Ja też sie strasznie nudzę! XD Przeczucie <3 (boskiee) (dramat)
  • awatar Violetta.! Na zawsze w moim sercu.! <3: 1.Milerowie 2.Przypadek 39 3.Wkręceni 4.Piękne istoty Nie robie tego dla komkó. :)
  • awatar Nada nos detendra !: Narzeczony mimo woli (komedia) Angus stringi i przytulanki (komedia) Hobbit 1 i 2 cz. (przygodowy) I wciąż ją kocham (dramat) Kopciuszek roztańczona historia (komedia) Kopciuszek w rytmie muzyki [czy jakos tak] (komedia) Wszystkie filmy gorąco polecam !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
hej wam jak tam mijają ostatki wakacji? niedługo do szkoły książki zeszyty itp kupione? Wiecie jak fajnie się turla z górki? jak byłam na wsi to przyjechała po mnie 2 babcia i zarała tam do cioci na wieś i tam odwiedzaliśmy i z moją ciocią poszłyśmy się przejść i poszłyśmy na taką górkę usiadłyśmy na trawce i pomyślałam że fajnie by się turlało więc się położyłam i sturlałam się ahhahah ale ze mnie szalona wariatka o rany

nie znalazłam dziś nic ciekawego o treści serialu chociaż słyszałam że Marko ma odejść z serialu oraz sporo zdjęć fran i diego razem czy to oznacza że koniec z Marcescą a początek Diecesci? którą parę wolicie?ja zdecydowanie Marcesca 4ever <333

narazie to tyle paaa
  • awatar Gość: Myślę, że Diecesca. Wydaje mi się fajniejsza. A i masz racje Fran i diego będą razem widziałam jak się całowali.
  • awatar Universo ♥ - Wszechświat !: Ojej,nawet mi sie mysleć nie chce o tej szkole,jak tam bedę musiała iść,mam tylko trochę ksiazek,zeszyty prawie wszystkie XDDD Haha! XDD Sturlałaś sie z górki ? :D Fajniee!XDDD ja osobiście kiedyś byłam za Marcescą,ale diecesca teraz wydaje mi sie taką słodka parą! Maja lepsze momenty jeśli chodzi o fiml i w ogóle! Boscy są! Jestem za Diecescą! :D
  • awatar Violetta.! Na zawsze w moim sercu.! <3: Ja sądzę, że Marcesca.. z tego wzgledu iz diego w pierwszym sezonie zrobil tyle krzywdy.. wiem ludzie sie zmieniaja ale lepiej marcesca by wygladala nie chodzi o dopasowanie imion czy cos tylko ogolnie
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Rozdział 6 http://violettaaa12.pinger.pl/m/21960837
____________________________________________________

Impreza miała się odbyć o 15 strasznie się sieszyłyśmy ale czułam że dziś coś się wydaży ale nie byłam pewna co
15*
Nadeszła godzina imprezy ubrałam się w to:


Na imprezie poznałam mnostwo ludzi to była naprawde super impreza nagle zadzwoniła do mnie Francesca i powiedziała że musze wracać przestraszyłam się bo to był naprawde dziwny telefon ... byłam przerazona

F: Naty musisz jak najszybciej wrócić
N:Co? Dlaczego?
F:yyyy...no Maxi jest w szpitalu
N:Co?!Jak ? Co mu jest?
Fowiem Ci później a teraz czekam na ciebie przy szpitalu
Nkej postaram się bbyć zaraz

L:Co się stało?
N:Maxi jest w szpitalu musisz mnie podwieść !
L:Ok już !

To co powiedziała mi Fran było nie do zniesienia w mojej głowie nie wiedziałam co mu jest miał wypadek?jak by miał to jakim cudem nic z tego nie rozumiem dobrze że od Lucy do szpitala jest nie daleko jakieś 20 - 30 min drogi

Szpital*
Dotarłyśmy do szpitala zobaczyłam się z Francescą i odrazu zaczęłam wypytywać się co mu się stało w drodze na jego sale okazało się że ma amnezje Fran mi wszystko wytłumaczyła że Maxi poszedł na chwile do nas do domu a akurat była impreza Camili Dlatego chciał wyjść lecz Cami go zatrzymała do tańca i Maxi się potknął i udezył głową o szafe

N:Maxi?Yyy..Pamiętasz mnie?-powiedziałam nie pewnie
M:Kto to Maxi i kim jesteś?

Wybiegłam z sali bo nie mogłam wytrzymać tego że Maxi mnie nie pamięta musze to sobie ułożyć bo Cami wykorzysta te szanse o ile już jej nie wykorzystała
mam nadzieje że razem z Fran przywrócimy mu pamięć i wszystko będzie ok.Miałam już wracać do Maxiego ale zobaczyłam w dali Camile która idzie w strone szpitala więc zaczęłam szybko iść do sali lecz mnie zobaczyła i zaczęła biec do mnie a później ....

____________________________________________________

hej dłuuuuugo nie było rozdziału ale już jest nie wiem czy długi czy któtki ale mam nadzieje że się wam spodoba co wam się podobało ?
 

 
hej postanowiłam że zmienie wygląd bloga ale nie wiem jaki avek więc musicie mi w tym pomóc avki będą z moimi naj naj <3 Lodo, Alba i Cande <33333 a więc jest 6 propozycji po dwa zdjęcia z jednej osoby dziś postaram się dodać opowiadanie piszcie które zdjęcie odpada
 

 
hej wiem że mnie nie było aż 27 dni ale mojemu wujkowi na wsi się skończył necik i nie miałam jak bardzo was za to przepraszam ale już jestem i zostaje nigdzie już nie wyjeżdżam stęskiniłam się za wami <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
hej sorki że mnie nie było tyle czasu dobra to tylko 3 dni ale poprostu byłam na tak jagby imprezach znaczy no poprostu nie mogłam ^^ na początek chciałam wam podziękować za 12 000 ponad odwieczin jesteście super lovki oraz zapraszam na stronke na fb na której możecie mnie znaleźć jako /fran mam prośbę aby ten kto a fb niech polubi nie musi ale było by fajnie https://www.facebook.com/pages/Violetta-serial-Idealny/707760975915459?fref=ts i mam dla was sesje tini w loczkaś moim zdaniem sesja jest śliczna <3

















mam dla was również kilka zdjęć
lodo <3



tini na ogładce magazynu

alba

narazie to tyle zastanawiam się nad zmianą wyglądu tylko na jaki kolor ? piszcie w komentarzach
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
hej sorki że mnie nie było ale jest fajnie dziś jade na zabawe z kuzynką 9 km rowerkiem heh no więc mnie nie będzie a dziś mam dla was jeszcze więcej zdjęć z violetta 3 mam dużo tego moim zdaniem nie wszystkie wyszły idealnie ale niektóre są boskie co mnie zdziwiło to to że jade wyszłam bardzo ładnie
cami

fran

naty

jade

matijas

nowy chłopak

diego



leon



nowy nauczyciel (chyba 2)



maxi

ludmi

fede

nowa dziewczyna

pablo

angie

beto

gregorio

marco

leonetta

i dziewczyny z chyba teledysku jakiegoś ślicznotki <3



kilka zdjęć macie też poniżej a i jeszcze dziewczyny zapraszają ale nie wiem dokładnie na co xD


 

 
hej sorki że długo nie było wpisu ale jestem na wsi i tyle już zrobiłam byłam na jagodach haha 1 kg=8 zł tyle zebrałam byłam na wiśniach z sis kuzynkami i wujkiem bo byliśmy u cioci w kielcach /mega mega dużym tesco (jedliśmy tak pycha było frytki z fasolką i nuggetsami) w muzeum zabawek i na skałkach ale zacheło lać bawiłam się z kuzynką ( 2 latka) i jestsze z kuzynkami ^^ więc jest fajnie mam dostęp do internetu ale dopiero wczoraj włączyłam laptopa jej ( przyjechaliśmy w niedziele)


ok ale teraz tak szybko mam dla was zdjęcia z sesji do violetta 3 moim zdaniem jest boska ale tak gdzie jest zdjęcie z vilu i fran to fran (lodo) ma taką twarz że nie jest do siebie podobna :O










narazie to tyle paaa **
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›